sobota 27. srpna 2016

Hiatus

Ahou,vím,že nepíšu články,ale momentálně si dávám menší pauzu do konce prázdnin,affs nemazte si mě prosím.Byla jsem na koncertu Martina Haricha ❤❤❤ Fotila se s ním ❤❤❤ a taky s voxelem❤❤❤ tak to je vše,doufám,že to chápete díky 😊

5 komentářů:

  1. V pohodě, pozastávek je teď víc ;). Martina Haricha neznám, pokud to teda není ten co mi leze na nervy :D xD...

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu. Teď jsem pozastavení taky měla. Stejně jako Kája, Martina Haricha neznám.

    OdpovědětVymazat
  3. Chápu, taky mám hodněkrát jiné věci na práci. Martina Haricha neznám.

    OdpovědětVymazat
  4. Rešpektujem tvoje pozastavenie. 😉 Martina poznám, ale nemusím ho. 😄

    OdpovědětVymazat
  5. Většina blogů teď má pozastavení, takže v pohodě :) Martina Charicha znám, ale nějak ráda ho nemám.

    OdpovědětVymazat